Адреса для повернення товару
Че́шская Респу́блика | Словаччина | Угорщина | Румунія | Польща |
Dual Trade s.r.o. Sídliště 1292 768 61 Bystřice pod Hostýnem Česká republika |
Dual Trade s.r.o. Sídliště 1292 768 61 Bystřice pod Hostýnem Česká republika
Повернення до 5 кг через пакет Packeta.sk БЕЗКОШТОВНО. Доставте посилку до найближчого пункту доставки пакета, повідомте код оператора: 99960925 |
Expandeco Kft - Bontis.hu Tatai u. 95 1142 Budapest Magyar
*Офісна будівля Tatai Kft поруч із Музеєм історії залізниці
Повернення до 5 кг через пакет Packeta.hu БЕЗКОШТОВНО. Доставте посилку до найближчого пункту доставки пакета, повідомте код оператора: 96961488 |
Packeta.ro 97956929 062395 București, Romania
*На упаковці необхідно вказати код 97956929 - без нього пакет не буде доставлений |
Packeta.pl 99977286 Mostowa 4 43-400 Cieszyn Poland
*На упаковці необхідно вказати код 99977286 - без нього пакет не буде доставлений |
Якщо товар з якихось причин вам не підійшов, ви можете його нам повернути. Разом із товаром ми надішлемо вам Форму повернення, яку ви повинні заповнити та відправити разом із товаром та копією рахунка-фактури на вказану нижче адресу. Гроші за повернений товар ми надішлемо на ваш рахунок.
Для обміну товару, наприклад, на інший розмір, колір або тип необхідно створити нове замовлення.
Товар повинен бути непошкодженим, неношеним, непраним і мати оригінальні бирки, які були частиною товару під час доставки.
Завантажити Форму повернення можна ТУТ.
Повернення коштів можна вимагати шляхом відмови від договору.
При реалізації права на відмову від договору товар повинен бути повернений непошкодженим, в оригінальній упаковці без ознак використання, включаючи всі аксесуари. При дотриманні всіх вищезазначених умов повернення товару гроші за товар будуть перераховані на Ваш рахунок протягом 3-5 робочих днів з моменту відмови від договору. Покупець - споживач не має права на відшкодування витрат, сплачених продавцю у зв'язку з доставкою товару перевізником назад.
Відмова від договору є частиною комерційних умов.
Для максимально швидкого розгляду скарги ми рекомендуємо наступну процедуру.
Перш ніж надсилати скаргу, будь ласка, зв’яжіться з нами електронною поштою - info@bontis.com.ua. Надішліть електронний лист із темою «Рекламація», коротко опишіть у ньому недолік і напишіть, що це за товар. Прикріпіть фотографію дефектного товару до електронного листа та, якщо дефект можна визначити за фотографією, детальну фотографію дефекту. Після отримання електронного листа наш спеціаліст зв'яжеться з вами в найкоротші терміни і запропонує найбільш підходяще рішення.
Під час розгладу скарг ми будемо діяти згідно з нашим Порядком розгляду скарг. Перш ніж надсилати рекламацію, уважно ознайомтеся з Порядком розгляду скарг, щоб ваша скарга могла бути вирішена якомога швидше.