Підтримка клієнтів
+420 910 122 526
(Mo-Fr, 7-15:30)
info@bontis.com.ua

Доставка та оплата - Чеська Республіка


Спосіб доставки

  • Доставка службою Zásilkovna (пункт видачі) 68 CZK

    Як тільки ми передамо вашу посилку до транспортної компанії Packeta, ви отримаєте інформаційне повідомлення електронною поштою про її відправку. У цьому повідомленні також буде вказаний номер посилки.

    На сторінці https://tracking.packeta.com/cs/tracking/search за номером вашої посилки ви можете відстежити її місцезнаходження.

    У день доставки в обраний пункт видачі компанії Zásilkovnа-Packeta на вказаний вами номер телефону прийде SMS про можливість забрати посилку. Тут ви знайдете пароль для отримання та години роботи вибраного вами пункту видачі. Одночасно вам буде надіслано електронний лист, де ви знайдете ту саму інформацію та, крім того, термін зберігання вашої посилки в пункті видачі. Стандартний термін зберігання – 7 днів, але під час різдвяних свят цей термін може бути тимчасово скорочений до 5 днів.

  • Доставка транспортною службою GLS (Приватна посилка) 109 CZK

    Як тільки ми передамо вашу посилку до транспортної компанії GLS, ви отримаєте інформаційне повідомлення електронною поштою про її відправку. У цьому повідомленні також буде вказаний номер посилки.

    На сторінці https://gls-group.eu/CZ/cs/sledovani-zasilek за номером вашої посилки ви можете відстежити її місцезнаходження.

    У день доставки GLS повідомить вас електронною поштою та SMS про очікуване тригодинне часове вікно, протягом якого відбудеться доставка (у цьому повідомленні ви також знайдете посилання для відстеження посилки та номер телефона кур’єра). Вам буде повідомлено, що хтось повинен бути присутній у цей час, щоб отримати посилку.

    Якщо це неможливо і ви пропустили спробу доставки, у вас є інші варіанти доставки. Ви отримаєте електронний лист або текстове повідомлення з посиланням, яке спрямує вас безпосередньо у додаток, де наведено інші варіанти доставки вашої посилки. Ви можете обрати найкращий спосіб отримання посилки під час наступної спроби доставки.

    Огляд варіантів другої доставки

    • доставка на ту ж адресу в певний день
    • доставка на нову адресу
    • доставка в неробочий час з 17:00 до 20:00 (доступно лише в регіонах відділення GLS)
    • доставка у GLS ParcelShop
    • самовивезення з відділенні GLS depo
    • надання згоди на зберігання (наприклад, у межах ділянки на терасі, під сходами тощо)
    • відмова від отримання
  • Доставка транспортною службою GLS (ParcelShop) 69 CZK

    Не хочете бути прив’язаними до конкретного часу доставки? Під час вибору способу доставки оберіть самовивіз в пункті видачі GLS Parcelshop.

    На сторінці https://gls-group.eu/CZ/cs/sledovani-zasilek ви можете відслідковувати переміщення посилки.

    У день доставки в обраний пункт видачі ParcelShop на вказаний вами номер телефону буде надіслано SMS про можливість забрати посилку.

  • Доставка транспортною службою DPD (Приватна посилка) 109 CZK

    Як тільки ми передамо вашу посилку до транспортної компанії DPD, ви отримаєте інформаційне повідомлення електронною поштою про її відправку. У цьому електронному листі ви отримаєте номер, персональний код і посилання на сайти, де ви можете за персональним кодом відслідковувати переміщення посилки (у день доставки) і змінити дані доставки.

    На сторінці www.dpdkuryr.cz після введення персонального коду ви можете змінити дату доставки, адресу та при необхідності заповнити резервну адресу біля адреси доставки (водій з посилкою ще в день доставки поїде на резервну вдресу, якщо посилка не буде вручена за початковою адресою доставки).

    У день доставки на вказану вами електронну пошту та номер телефону буде надіслано SMS з приблизним часом доставки в рамках однієї години (наприклад, 11-12:00). Доставка здійснюється стандартно по буднях з 8:00 до 18:00. На сайті www.dpdkuryr.cz ви можете дізнатися номер телефону водія та простежити за рухом вашої посилки на карті, а також дізнатися, скільки адрес у водія до доставки.

    Оплата платіжною карткою

    Якщо на даний момент у вас немає готівки, ви можете оплатити посилку платіжною карткою. Водії мають мобільні платіжні термінали і принтери.

    Соціальна відповідальність

     

     

     

    Транспортна компанія DPD працює з повагою до суспільства та навколишнього середовища. Вона взяла на себе зобов’язання не залишати викидів, тому пакети не будуть забруднювати природу.

  • Доставка транспортною службою PPL (Приватна посилка) 109 CZK

    Як тільки ми передамо вашу посилку до транспортної компанії PPL, ви отримаєте інформаційне повідомлення електронною поштою про її відправку. У цьому електронному листі ви отримаєте номер посилки і посилання на сайти, де ви можете за номером посилки відслідковувати її переміщення і змінити дані доставки.

    На сторінціwww.pplbalik.cz ви можете змінити адресу та дату доставки після введення номера посилки. На сайті www.ppl.cz ви маєте можливість відслідковувати переміщення упаковки.

    У день доставки на вказаний вами номер телефону буде надіслано SMS із приблизним часом доставки з діапазоном часу у дві години (наприклад, 13-15:00) та номером телефону водія. Доставка здійснюється стандартно в робочі дні з 8:00 до 18:00.

    Оплата платіжною карткою

    Якщо на даний момент у вас немає готівки, ви можете оплатити посилку платіжною карткою. Водії мають мобільні платіжні термінали і принтери.

    Доставка у суботу

    Бажаєте отримати посилку в суботу? PPL доставляє по суботах, але, на жаль, це не гарантована послуга. На приватні адреси водії PPL намагаються автоматично доставити посилки в суботу. Якщо ви юридична особа і бажаєте отримати посилку в суботу, напишіть про це у примітці перед відправленням замовлення, і ми постараємося це організувати.

  • Доставка транспортною службою PPL (ParcelShop) 69 CZK

    Не хочете бути прив’язаними до конкретного часу доставки? При оформленні замовлення оберіть замовивіз із пункту видачі PPL Parcelshop. За необхідності такий варіант ви можете обрати додатково на сторінці www.pplbalik.cz.

    На сторінці www.ppl.cz ви також можете відслідковувати переміщення посилки.

    У день доставки до пункту видачі Parcelshop на вказаний вами номер телефону буде надіслано SMS про можливість забрати посилку.

 
  • Доставка Чеською поштою (Посилка в руки) 99 CZK

    Як тільки ми передамо вашу посилку до Чеської пошти, ви отримаєте SMS повідомлення про її відправку з номером посилки та ораєнтовною датою доставки. Якщо ви надасте нам лише номер стаціонарного телефону, ви отримаєте електронний лист із цією інформацією.

    На сторінці www.postaonline.cz/trackandtrace ви можете відстежувати рух посилки після введення номеру.

    У день доставки на вказаний вами номер телефону буде надіслано SMS (e-mail) про доставку посилки. Доставка здійснюється стандартно в робочі дні з 8:00 до 17:00.

  • Доставка Чеською поштою (Посилка у відділення) 89 CZK

    Не хочете бути прив’язаними до конкретного часу доставки? При оформленні замовлення оберіть замовивіз посилки з відділення Чеської пошти.

    Як тільки ми передамо вашу посилку до Чеської пошти, ви отримаєте SMS повідомлення про її відправку з номером посилки та ораєнтовною датою доставки. Якщо ви надасте нам лише номер стаціонарного телефону, ви отримаєте електронний лист із цією інформацією.

    На сторінці www.postaonline.cz/trackandtrace ви можете відстежувати рух посилки після введення номеру.

    У день доставки у відділення на вказаний вами номер телефону буде надіслано SMS (e-mail) про доставку посилки.

  •  Доставка Чеською поштою (У Поштамат (Balíkovnа)) 59 CZK

    Не хочете бути прив’язаними до конкретного часу доставки? При оформленні замовлення оберіть замовивіз посилки з Поштамату (Balíkovnа). У такому випадку отримання посилки відбувається швидше, гарантується можливість оплати карткою. Посилку може забрати будь-яка особа, кому ви надасте код для отримання.

    Як тільки ми передамо вашу посилку до Чеської пошти, ви отримаєте інформативне SMS про її відправку з номером посилки та очікуваною датою доставки. Якщо ви надасте нам лише номер стаціонарного телефону, ви отримаєте електронний лист із цією інформацією.

    На сторінці www.postaonline.cz/trackandtrace ви можете відстежувати рух посилки після введення номеру.

    У день доставки до обраного Поштамату на вказаний вами номер телефону буде надіслано SMS (e-mail) з кодом для отримання.

Спосіб оплати


 
 
  • Готівка при особистому отриманні БЕЗКОШТОВНО

    Товар можна оплатити готівкою при отриманні в нашому офісі в Бистршиці-под-Гостинем «Bystřice pod Hostýnem».

  • Наложений платіж 39 CZK

    Товар буде відправлено наложеним платежем, всю суму у клієнта отримає кур’єр або працівник поштового відділення при отриманні. При замовленні доставки компаніями GLS, PPL та DPD ви можете оплатити водієві кредитною карткою при отриманні.

  • Банківський переказ БЕЗКОШТОВНО

    Інформація про оплату буде надіслана на вашу електронну пошту разом із підтвердженням замовлення. Або ви можете оплатити переказом з рахунку в будь-якому банку на наш рахунок у Fio Bank, номер рахунку 2300300960/2010. Як змінний символ завжди вказуйте номер вашого замовлення. Ми надішлемо посилку, як тільки гроші надійдуть на наш рахунок.

  • Платіжна картка або експрес-переказ БЕЗКОШТОВНО

    Замовлення також можна оплатити онлайн або експрес-переказом через платіжний шлюз GoPay.

 

Поставлений товар залишається власністю продавця до повної сплати покупної ціни відповідно до чинних положень § 443 - 446 Господарського кодексу або § 601 Господарського кодексу.