Підтримка клієнтів
+420 910 122 526
(Mo-Fr, 7-15:30)
info@bontis.com.ua

Доставка та оплата - Словаччина


Спосіб доставки

  • Packeta Доставка службою Packeta (пункт видачі) 2,96 €

    Як тільки ми передамо вашу посилку до транспортної компанії Packeta, ви отримаєте інформаційне повідомлення електронною поштою про її відправку. У цьому повідомленні також буде вказаний номер посилки.

    На сторінці https://tracking.packeta.com/sk/tracking/search за номером вашої посилки ви можете відстежити її місцезнаходження.

    У день доставки в обраний пункт видачі компанії Packeta на вказаний вами номер телефону прийде SMS про можливість забрати посилку. Тут ви знайдете пароль для отримання та години роботи вибраного вами пункту видачі. Одночасно вам буде надіслано електронний лист, де ви знайдете ту саму інформацію та, крім того, термін зберігання вашої посилки в пункті видачі.

     

  •  Доставка транспортною службою GLS (Приватна посилка) 4,46 €

    Як тільки ми передамо вашу посилку до транспортної компанії GLS, ви отримаєте інформаційне повідомлення електронною поштою про її відправку. У цьому повідомленні також буде вказаний номер посилки.

    На сторінці https://gls-group.eu/SK/sk/sledovanie-zasielok за номером вашої посилки ви можете відстежити її місцезнаходження.

    У день доставки GLS повідомить вас електронною поштою та SMS про очікуване тригодинне часове вікно, протягом якого відбудеться доставка (у цьому повідомленні ви також знайдете посилання для відстеження посилки та номер телефона кур’єра). Вам буде повідомлено, що хтось повинен бути присутній у цей час, щоб отримати посилку.

    Якщо це неможливо і ви пропустили спробу доставки, у вас є інші варіанти доставки. Ви отримаєте електронний лист або текстове повідомлення з посиланням, яке спрямує вас безпосередньо у додаток, де наведено інші варіанти доставки вашої посилки. Ви можете обрати найкращий спосіб отримання посилки під час наступної спроби доставки.

    Огляд варіантів другої доставки

    • доставка на ту ж адресу в певний день
    • доставка на нову адресу
    • доставка в неробочий час з 17:00 до 20:00 (доступно лише в регіонах відділення GLS)
    • доставка у GLS ParcelShop
    • самовивезення з відділенні GLS depo
    • надання згоди на зберігання (наприклад, у межах ділянки на терасі, під сходами тощо)
    • відмова від отримання

    Оплата за допомогою кредитної картки

    Якщо у вас немає готівки, ви можете розрахуватися наложеним платежем за допомогою платіжної картки. Водії оснащені мобільним платіжним терміналом і принтером.

    Доставка в Словаччину зазвичай відбувається протягом 2 днів з моменту відправлення посилки.

  •  Доставка транспортною службою GLS (ParcelShop) 4,46 €

    Не хочете бути прив’язаними до конкретного часу доставки? Під час вибору способу доставки оберіть самовивіз в пункті видачі GLS Parcelshop.

    На сторінці https://gls-group.eu/SK/sk/sledovanie-zasielok ви можете відслідковувати переміщення посилки.

    У день доставки в обраний пункт видачі ParcelShop на вказаний вами номер телефону буде надіслано SMS про можливість забрати посилку.

  •  Доставка транспортною службою DPD (Приватна посилка) 4,46 €

    Як тільки ми передамо вашу посилку до транспортної компанії DPD, ви отримаєте інформаційне повідомлення електронною поштою про її відправку. У цьому електронному листі ви отримаєте номер, персональний код і посилання на сайти, де ви можете за персональним кодом відслідковувати переміщення посилки (у день доставки) і змінити дані доставки. При цьому ви отримаєте SMS з усією інформацією.

    На сторінці https://www.dpd.com/sk/sk/cakam-balik/sledovanie-balikov/ після введення персонального коду ви можете змінити дату доставки та адресу.

    У день доставки на вказану вами електронну пошту та номер телефону буде надіслано SMS з приблизним часом доставки в рамках однієї години (наприклад, 11-12:00). Доставка здійснюється стандартно по буднях з 8:00 до 18:00. Ви можете стежити за переміщенням вашої посилки за посиланням https://www.dpd.com/sk/sk/cakam-balik/sledovanie-balikov/.

    Оплата платіжною карткою

    Якщо на даний момент у вас немає готівки, ви можете оплатити посилку платіжною карткою. Водії мають мобільні платіжні термінали і принтери.

    Соціальна відповідальність

    Транспортна компанія DPD працює з повагою до суспільства та навколишнього середовища. Вона взяла на себе зобов’язання не залишати викидів, тому пакети не будуть забруднювати природу.

    Доставка в Словаччину зазвичай відбувається протягом 2 днів з моменту відправлення посилки.

  •  Доставка транспортною службою «Slovak Parcel Service» через PPL (Приватна посилка) 4,96 €

    Як тільки ми передамо вашу посилку до транспортної компанії PPL, ви отримаєте інформаційне повідомлення електронною поштою про її відправку. У цьому електронному листі ви отримаєте номер посилки і посилання на сайти, де ви можете за номером посилки відслідковувати її переміщення і змінити дані доставки.

    На сторінці www.pplbalik.cz ви можете змінити адресу та дату доставки після введення номера посилки. На сайті www.ppl.cz ви маєте можливість відслідковувати переміщення упаковки.

    У день доставки на вказаний вами номер телефону буде надіслано SMS із приблизним часом доставки з діапазоном часу у дві години (наприклад, 13-15:00) та номером телефону водія. Доставка здійснюється стандартно в робочі дні з 8:00 до 18:00.

    Оплата платіжною карткою

    Якщо на даний момент у вас немає готівки, ви можете оплатити посилку платіжною карткою. Водії мають мобільні платіжні термінали і принтери.

     

Спосіб оплати

  • Готівка при особистому отриманні БЕЗКОШТОВНО

    Товар можна оплатити готівкою при отриманні в нашому офісі в Бистршиці-под-Гостинем «Bystřice pod Hostýnem».

  • Наложений платіж 2 €

    Товар буде відправлено наложеним платежем, всю суму у клієнта отримає кур’єр або працівник поштового відділення при отриманні. При замовленні доставки компаніями GLS, PPL та DPD ви можете оплатити водієві кредитною карткою при отриманні.

  • Банківський переказ БЕЗКОШТОВНО

    Інформація про оплату буде надіслана на вашу електронну пошту разом із підтвердженням замовлення. Або ви можете оплатити переказом з рахунку в будь-якому банку на наш рахунок у Fio Bank, номер рахунку 2300300960/2010 IBAN SK7683300000002300521341, BIC FIOZSKBA). Як змінний символ завжди вказуйте номер вашого замовлення. Ми надішлемо посилку, як тільки гроші надійдуть на наш рахунок.

  • Платіжна картка або експрес-переказ БЕЗКОШТОВНО

    Замовлення також можна оплатити онлайн або експрес-переказом через платіжний шлюз GoPay.

 

Поставлений товар залишається власністю продавця до повної сплати покупної ціни відповідно до чинних положень § 443 - 446 Господарського кодексу або § 601 Господарського кодексу.